casarural@canserrallonga.com

Banys: 6 Habitacions de matrimoni: 4
    Dormitoris: 7 Habitació triple: 3
  • Serveis

Internet sense fil (wifi)

Aparcament gratuït

Barbacoa

Apte per a famílies i nens

Rentadora

Elements bàsics

Apte per celebracions
  • Descripció

La casa és un edifici de 2 plantes, amb capacitat per a 15 persones. En la planta baixa hi ha el rebedor, la cuina, amb rentavaixelles, nevera, congelador, forn i microones, el menjador sala-estar, amb llar de foc i 2 habitacions.
    A la planta de dalt hi han 5 habitacions, una es troba dintre d’una altre compartint bany. Totes les habitacions tenen televisió i bany amb dutxa. Tenim WIFI gratis, DVD i calefacció.

• Zones comunes

A davant la casa hi ha una amplia terrassa, amb barbacoa i ping-pong. A sota la terrassa hi ha el billar i les rentadores de roba.
    La il·luminació exterior es a la vostra disposició, si us plau quan no és faci servir o durant la nit procureu que la il·luminació exterior estigui apagada. Zona de la piscina, amb gandules i mobiliari jardí. Carpa per resguardar-se del sol. Hi ha cama elàstica per els nens i sorrera.
    Era, camp al costat piscina, és el lloc amb les millors vistes de la finca, ideal per jugar a la petanca, fer fotografies…

• Atenció als clients

Nosaltres vivim en la mateixa finca, en una altre casa. Procurem ser atents i molt discrets perquè els hostes es trobin còmodes. Estem totalment disponibles per qualsevol qüestió.

Pares:
    La piscina esta vallada, però es responsabilitat vostra que la porta quedi tancada.
    No deixeu que els nens s’acostin a la barbacoa, podrien cremar-se.
    A la vora de la casa hi han boscos. No deixeu els nens sols, podrien perdre’s.

Fumar:
    No és permet fumar a dins la casa.

• Activitats recomanades

A L’Estany (10’): Passejades a peu, en bicicleta o bé en barca. Lloguer de barques de rem, natació en zones de bany, pesca esportiva, cursets de rem i piragüisme, Club Natació Banyoles, etc.
    Pesca, Piragüisme, rem: www.banyoles.cat
    Hípica (10’): Club Hípic Comarcal del Plà de l’Estany, 972574200
    Rutes en BTT (10 min.): www.plaestany.cat/centredebtt/
    Burricletes: Lloguer bicicletes, www.burricleta.com
    Visita al bosc escultòric de Can Ginabreda (15’): www.canginabreda.com Fageda d’ en Jordà (35 minuts): Passejades a peu, en bicicleta, en carro o carrilet. Es pot visitar la fàbrica de productes làctics de La Fageda.
    Vols en Globus (35 min.): A Santa Pau: www.voldecoloms.com Esports d’Aventura (30 min.): Quads, Paintball, Tir amb arc, Trekking aquàtic… www.fangaventura.com Fires i Festes Populars: www. agendadegirona.cat
    Crespià: Fira de la mel. Últim cap de setmana de febrer.

• Localització

Per arribar a Can Serrallonga des de l’AP-7, heu de sortir per la sortida
    6 (Girona nord) i dirigir-vos a Banyoles (sortida Banyoles sud). Un cop a Banyoles, heu de continuar en direcció a Mieres-Santa Pau.
    Seguidament, us heu de desviar cap a Pujarnol (GIV-5247) i a 2 kms heu de trencar a mà esquerra direcció a Camós, a pocs metres a mà dreta hi ha el rètol de Can Serrallonga, és un camí sense asfaltar de muntanya, l’heu de seguir i a 2 kms arribareu a Can Serrallonga.

També és pot arribar a Can Serrallonga per Camós. Al arribar a Camós, al final del carrer que travessa Camós, agafar Zona Esportiva, continuar a la dreta, seguir carretera 1,5 Km, passar per davant grup cases Can Pigem, continuar carretera i a pocs metres a la esquerra agafar el camí de Can Serrallonga.

Per pujar per el camí de muntanya, no es necessari 4×4, però s’aconsella pujar amb primera (marxa curta) hi ha fortes pujades i no parar. També aconsellem que no us poseu en cap camí de muntanya si no veieu la indicació de Can Serrallonga.

A Banyoles és pot arribar també en autocar des de Girona o Barcelona

Si teniu qualsevol problema per arribar  a la casa, no dubteu a trucar-nos al 621214612 o al 659131546 i us indicarem el camí que heu de seguir.

Adreça
Puig Bataller s/n 17834 Camós
(Girona) Catalunya

Google Maps
www.google.es/maps/place/CanSerrallonga

Correu i telèfon
casarural@canserrallonga.com
+34 659 131 546

Can Serrallonga · Puig Bataller s/n 17834 Camós (Girona) Catalunya Tel.: +34 659 131 546 casarural@canserrallonga.com Política de cookies